ساعت هوشمند دوربين دار
نوشته شده توسط : reza
 
علاوه بر موارد ذکر شده ، ساعت های هوشمند دارای فناوری NFC (فناوری بی سیم) هستند که با استفاده از آنها می توانید پرداخت ها را در فروشگاه تسهیل کنید.این امر انتخاب ساعت هوشمند مناسب را کاری دشوار و پیچیده می کند.این صفحات رنگی آنقدر انرژی مصرف می کنند که اکثر ساعت ها هنگام استفاده صفحه را خاموش می کنند و بدون روشن شدن صفحه نمی توانید زمان را ببینید.
 
ساعت هوشمند ارزان
 
همچنین دارای سنسور ضربان قلب است. برخی از این ساعت ها برای پیگیری سلامت شما به تلفن شما بستگی دارند ، اما حداقل آنها توانایی شمارش گام ها را دارند. برای رفع این مشکل ، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید. برای بیشتر افراد ، مفیدترین کاری که ساعت هوشمند می تواند انجام دهد ، امکان بررسی اعلان ها بدون بیرون آوردن گوشی از جیب شما است.
 
اسمارت واچ 2
 
می توانید آن را با یک پارچه نرم تمیز کنید.ساعت های هوشمند برای افرادی که نمی توانند از تلفن های خود در یک محیط حرفه ای و رسمی استفاده کنند اما می خواهند از تماس ها و پیام های مهم آگاه شوند نیز مفید است. بیشتر ساعت های هوشمند خوب هستند زیرا تمام روز با شما همراه هستند و می توانند برای شمارش قدم ها ، پیاده روی در پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری و اندازه گیری ضربان قلب استفاده شوند.آیا خرید ساعت هوشمند ارزش هزینه آن را دارد؟ این بستگی به نحوه استفاده شما از ساعت دارد.
 
اسمارت واچ mi band 4
 
امروزه اکثر دستگاه ها از Wear OS استفاده می کنند. بنابراین نیازی به اتصال مستقیم دستگاه به شارژر و قرار دادن آن روی پد شارژر نیست. همانطور که می خواهیم همه چیز مانند یک فروشگاه بزرگ در دسترس ما باشد ، در دسترس بودن برنامه های گوشی های هوشمند می تواند یک ویژگی عالی برای انتخاب ساعت باشد.
 
بند ساعت اسمارت واچ a1
 
بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.تاریخچه ساعت های ورزشی به دهه 1970 برمی گردد اما با پیشرفت علم و فناوری نسل جدیدی از ساعت های هوشمند با کاربردهای بیشتر به بازار عرضه شده است.آخرین محصولات ساعت هوشمند چیزی فراتر از نمایش زمان ، از اجرای برنامه ها تا نمایش اعلان های گوشی های هوشمند ، نمایش ضربان قلب و ارائه می دهند. اکثر ساعتهای این گروه دارای صفحه نمایش هستند که پس از چند ثانیه خاموش می شوند. در عوض ، این مدل بر تناسب اندام تمرکز دارد.
 
نحوه اتصال اسمارت واچ 2 سوني به گوشي
 
با انتخاب ساعت هوشمند می توانید فعالیت های ورزشی خود را ضبط و بررسی کنید. بسیاری از ساعت های هوشمند معمولی حاوی باتری هایی هستند که به سختی در طول یک روز دوام می آورند.ساعت های هوشمند مانند GPS ، تناسب اندام با گام شمار ، اندازه گیری کالری ، مانیتور ضربان قلب ، اضافه کردن اعلان ها برای تلفن های Android ، صفحه های رنگی او دارد. در مقاله امروز ، ابزار لیست ، شما را در قالب بهترین ساعت هوشمند قابلیت های موبایل مورد نیاز خود را معرفی خواهیم کرد. دارندگان تلفن های Android می توانند محصولات متنوعی را که با تلفن های Android سازگار است انتخاب کنند.
 
ساعت هوشمند با پشتيباني زبان فارسي
 
بسیاری از دستگاه های فعلی از سیستم عامل Google Wear استفاده می کنند که قبلاً به آن سیستم عامل Android گفته می شد. مضامین و تصاویر این ساعت هوشمند با وضوح 454 45 454 نمایش داده می شود که برای ساعت هوشمند بسیار مناسب است. البته به خاطر داشته باشید که این اتصال اینترنتی باعث افزایش مصرف باتری می شود و به باتری قوی تری احتیاج خواهید داشت.همچنین ، به دلیل نیاز به اینترنت ، گزینه های کمتری برای انتخاب نوع ساعت هوشمند در اختیار شما قرار می گیرد که معمولاً نسبت به آن نوع که اتصال LTE ندارد گران تر است.
 
اسمارت واچ و اپل واچ
 
 
 
چگونه به ساعت هوشمند وصل شويم
 
سامسونگ دسته ای از سنسورها را برای اندازه گیری علائم حیاتی و همچنین موارد روزمره در این ساعت هوشمند قرار داده است.اپل واچ سری 3 42 میلی متری از یک قاب آلومینیومی نقره ای با یک باند ورزشی مشکی ، یک سیستم سخت افزاری فوق العاده قدرتمند مانند پردازنده دو هسته ای S2 ، صفحه نمایش OLED Retina با کیفیت بالا و 8 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. سامسونگ این ساعت هوشمند را در نیمه دوم سال 2018 تولید کرده است.
 
اسمارت واچ مدل w55
 
ضدآب است و برای دویدن ، شنا و دوچرخه سواری در میان سایر ورزش ها مناسب است و به خوبی از طریق اعلان ها (اعلان ها) کار می کند. از شکل ظاهری این ساعت می توان با لباس روزمره استفاده کرد و فقط یک ساعت اسپرت نیست.بدنه این محصول از سرامیک و آلومینیوم ساخته شده و دارای اندازه 46 میلی متر است.
 
ساعت هوشمند پرايد x100
 
حالت های مختلف ورزشی روی این دستبند وجود دارد که شما را در انجام انواع فعالیت های ورزشی همراهی می کند. متأسفانه ، باتری ضعیف اپل واچ 4 باعث می شود تا نمایشگر همیشه روشن کمتر مطلوب باشد. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip Global Version می تواند اعلان های تلفن شما را نمایش دهد ، دارای GPS است ، می تواند فعالیت های ورزشی شما را کنترل کند. با استفاده از این دستبند قادر خواهید بود نمودارهای مربوط به فعالیتهای روزمره مانند خوابیدن یا ورزش را مشاهده کنید.
 
اسمارت واچ گلکسي
 
5 متری آب را نیز تحمل کند.ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip مانند بند مچ دست شیائومی که در قسمت قبلی ذکر شد ، از حسگرهایی برای کنترل خواب و اندازه گیری ضربان قلب استفاده می کند که با استفاده از آنها می توانید نمودار کاملی از فعالیت های روزانه خود را در این ساعت هوشمند مشاهده کنید.
 
اسمارت واچ لايف
 
ساعت هوشمند شیائومی از پلی کربنات و فولاد ضد زنگ ساخته شده است.Honor Watch 2 "Magic Watch 2" یکی از بهترین ساعت های هوشمند Honor با قیمت مناسب است. یکی از ویژگی های بسیار خوب این ساعت هوشمند ، باتری قدرتمند آن است که با استفاده عادی 14 روز دوام خواهد آورد. بنابراین در این مدت کوتاه او طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد.
 
ساعت هوشمند تي ??
 
همچنین با کمک بلوتوث تماس های شما ایجاد می شود.اما ویژگی بارز این ساعت هوشمند باتری 420 میلی آمپری آن است که می تواند تا دو هفته در برابر شارژ مقاومت کند.اما نقطه عطف این ساعت نمایشگر OLED تمام لمسی با عمق 16 میلیون رنگ است که احساسی عالی را به صاحب آن منتقل می کند.
 
ساعت هوشمند e top x6
 
با این کار چشمک زن ساعت هوشمند شما را شارژ می کند. اگر سامسونگ نوت 9 دارید ، این محصول بهترین ساعت هوشمند برای همراهی این تلفن است.ساعت هوشمند Galaxy SMR 810 بهترین شارژر باتری سامسونگ است.شما فقط باید به پیام ها و تماس های خود پاسخ دهید و شکل ظاهری ساعت را به دلخواه تغییر دهید.
 



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: برچسب‌ها: ساعت,ساعت هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: